
U processore di cellule sanguine NGL BBS 926 hè cuncipitu secondu a teoria di a sedimentazione dilatata è di u lavaggio per osmosi è u principiu di stratificazione per centrifugazione di i cumpunenti di u sangue. U processore di cellule sanguine hè cunfiguratu cù un sistema di pipeline di consumabili dispunibili, chì permette un prucessu autocuntrullatu è automatizatu per u trattamentu di i globuli rossi.
In un sistema chjusu è dispunibule, u processore di globuli rossi effettua a glicerolizazione, a deglicerolizazione è u lavaggio di i globuli rossi. Dopu à queste procedure, i globuli rossi sò automaticamente risospesi in una soluzione additiva, chì permette a conservazione à longu andà di u pruduttu lavatu. L'oscillatore integratu, chì gira à una velocità cuntrullata precisamente, assicura una miscelazione adatta di globuli rossi è soluzioni sia per a glicerolizazione sia per a deglicerolizazione.
Inoltre, u processore di cellule sanguine hà parechji vantaghji notevuli. Pò aghjunghje automaticamente glicerina, deglicerizà è lavà i globuli rossi freschi. Mentre u prucessu di deglicerulizazione manuale cunvinziunale dura 3-4 ore, u BBS 926 dura solu 70-78 minuti. Permette l'impostazione automatica di diverse unità senza a necessità di aghjustamentu manuale di i parametri. U processore di cellule sanguine presenta un grande touch screen, un oscillatore medicale à doppiu asse unicu à 360 gradi. Hà impostazioni di parametri cumplete per risponde à diverse esigenze cliniche. A velocità di iniezione di liquidu hè regulabile. Inoltre, a so architettura ben cuncipita include l'autodiagnosi integrata è a rilevazione di scarica centrifuga, chì permettenu u monitoraghju in tempu reale di i prucessi di separazione è di lavaggio centrifughi.