Nutizie

Nutizie

Rivoluzione di u trattamentu di COVID-19: a macchina à plasma di cunvalescenza NGL XCF 3000

Wuhan, Cina

Durante a battaglia contr'à COVID-19, a terapia à plasma convalescente hè diventata un faro di speranza per i pazienti gravemente malati. A nostra sucietà hè fieru d'annunzià chì u nostru pruduttu, l'NGL XCF 3000, hà ghjucatu un rolu fundamentale in questu trattamentu chì salva a vita.

Migliurà a risposta immune cù a globulina iperimmune

A terapia di plasma convalescente implica a cuncentrazione di anticorpi da pazienti guariti per rinfurzà a risposta immune in e nuove vittime. L'NGL XCF 3000 hè cuncipitu per raccoglie è processà stu plasma in modu efficiente, assicurendu i più alti standard di sicurezza è efficacia.

nutizie_1

Successu Clinicu in Wuhan

L'8 di ferraghju, trè pazienti gravemente malati in u distrettu di Jiangxia di Wuhan anu ricevutu un trattamentu di plasma convalescente cù NGL XCF 3000. Attualmente, più di 10 pazienti gravemente malati sò stati trattati, mustrendu miglioramenti notevuli in 12 à 24 ore. Indicatori chjave cum'è a saturazione di l'ossigenu in u sangue è l'indici inflammatori sò migliorati significativamente.

Sforzi è cuntribuzioni di a cumunità

U 17 di ferraghju, un paziente guaritu da COVID-19 di u mercatu di frutti di mare di Huanan hà donatu plasma à u Centru di Sangue di Wuhan, facilitatu da The NGL XCF 3000. Queste donazioni sò cruciali, è chjamemu più pazienti guariti à cuntribuisce, ricunnoscendu l'efficacità di a terapia in i casi gravi.

nutizie_2

Una Parolla da u Nostru Capu

"L'NGL XCF 3000 hè statu strumentale per assicurà a raccolta sicura è efficiente di plasma convalescente. Semu fieri di sustene a cumunità medica in questi tempi difficili", dice Renming Liu, presidente di Sichuan Nigale Biotechnology CO., Ltd.


Data di publicazione: 13 di ghjugnu 2024