
A buttiglia di piastrine di sangue per aferesi plasmatica hè cuncepita per risponde à standard elevati per a conservazione di plasma è piastrine durante e procedure di aferesi. A buttiglia mantene a sterilità è a qualità di i cumpunenti separati, pruteggenduli finu à ch'elli sò trattati o trasportati. U so design minimizza i risichi di contaminazione, rendendula adatta sia per l'usu immediatu sia per a conservazione à cortu termine in banche di sangue o in ambienti clinichi. Oltre à a conservazione, a buttiglia vene cun un saccu di campioni chì permette a raccolta di aliquote di campioni per u cuntrollu di qualità è i testi. Questu permette à i prufessiunali sanitari di cunservà i campioni per esami successivi, assicurendu a tracciabilità è a conformità cù i standard regulatori. U saccu hè cumpatibile cù i sistemi di aferesi è furnisce prestazioni affidabili in tuttu u prucessu di separazione di u plasma.
A buttiglia di piastrine di sangue per plasma aferesi ùn hè micca adatta per i zitelli, i neonati, i neonati prematuri o l'individui cù un bassu vulume di sangue. Deve esse aduprata solu da persunale medicu furmatu apposta è deve rispettà e norme è i regulamenti stabiliti da u dipartimentu medicu. Destinata à un usu unicu solu, deve esse aduprata prima di a data di scadenza.
A buttiglia di piastrine di sangue per plasma aferesi deve esse cunservata à temperature di 5 ° C ~ 40 ° C è umidità relativa < 80%, senza gas corrosivi, bona ventilazione è pulita in interni. Deve esse evitata da a pioggia, a neve, u sole direttu è a forte pressione. Stu pruduttu pò esse trasportatu per mezi di trasportu generali o per modi cunfirmati da un cuntrattu. Ùn deve esse mischiatu cù sustanzi tossichi, dannosi è volatili.